SALUTACIONS


Desitgem que tot el que es publiqui en el blog us serveixi per aprendre més i recordeu el que sempre diem: "Les persones que saben molt, són les persones que llegeixen molt".

dilluns, 23 d’abril del 2012



LLEGIM TOTS 10 MINUTS ?


Avui és el dia de Sant Jordi, però també és el Dia Mundial del Llibre.

Cada 23 d'abril és celebra el Dia Internacional del Llibre, ja que en aquest mateix dia, però de l'any 1616, van morir dos dels escriptors més importants: Cervantes i Shakespeare.

El Dia Mundial del Llibre es celebra a tots els països amb l'objectiu de fomentar la lectura.

Avui, els alumnes de 4t volem contribuir a fomentar la lectura, per això aquesta tarda llegirem 10 minuts. La lectura la farem individualment, nosaltres sols o amb els pares, germans, familiars, amics, ... Ho farem de 18:00 a 18:10 o de 19:00 a 19:10, i perquè en quedi constància escriurem un comentari abans de llegir i un altre desprès de llegir, que diran:

Abans de llegir:
 Jo ......... començaré a llegir a les ..........

Desprès de llegir:
Jo ......... he acabat de llegir a les ........... i m'han acompanyat ....... persones.

A veure quin és el resultat.  Ànims a tots i A LLEGIR !!!!!

-----

43 comentaris:

  1. Jo l´Alvaro començare a les 6.

    ResponElimina
  2. Jo l´alvaro he acabat de llegir a 6:10

    ResponElimina
  3. soc la nerea comenco a llegir a les 7 i deu minuts

    ResponElimina
  4. jos nerea e acabat de llegir a les 7 i vin i cinc e llegit 5 minuts mes

    ResponElimina
  5. Ara et faré companyia, jo també començo a llegir.

    ResponElimina
  6. vaig començar a llegir a les 7:oo i el vaig acabar de llegir a les 7:10.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Sergio. Recorda que de mica en mica s'omple la pica. Llegir una mica cada dia és molt important.

      Elimina
  7. vaig començar a les 7:00 i el vaig acabar a les 7:10.

    ResponElimina
  8. vaig començar a llegir a es 7:00 i el vig acabar a les 7:10.

    ResponElimina
  9. Jo soc la gisela i començo a llegir a les 19:53h

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé. A veure si llegeixes més que la Nerea (15 minuts) i més que jo (12).Anima't.

      Elimina
  10. Jo sóc la Gisela i començo a llegir a les 19:57h.

    ResponElimina
  11. Son el Cesar i la Silvia hem començar a llegir a les 19:42 i hem terminat a les 19:53.

    ResponElimina
  12. Molt bé. Fer la lectura acompanyats ajuda molt. Ho podeu repetir més vegades.

    ResponElimina
  13. molt bé. ales 7:00 ie acavat ales 7:10

    ResponElimina
  14. molt bé . e comensat a les 7:00 ie terminat a les 7:10

    ResponElimina
  15. Perfecte Victor. Has complit i això val molt. Felicitats i continua llegint cada dia.

    ResponElimina
  16. Soc la Laura Maillo, he començat a llegir a les 21:00 i he acabat a les 21:10, lo del dibuix de Sant Jordi ens lo diras dema? Es que no he anat. Ho he llegit amb la mare.

    ResponElimina
  17. Molt bé. De moment ets l'única que ha conseguit llegir amb la mare. Felicitats a les dues. Del concurs de dibuix de Sant Jordi, la premiada de classe amb el segon premi ha estat la Tania.

    ResponElimina
  18. hem començat a llegir el 23 d`abril a les 18:00
    hem acabat de llegir a les 18:30.
    som la Irene i la Laura i hem llegit"L`istoria de catalunya"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Recordeu que les coses petites són les més grans. Llegir una mica cada dia, ajuda a fer persones molt cultes. Seguiu així.

      Elimina
  19. Sòc l´Eric i començo a llegir un capítol del meu llibre GOL a les 18.30 amb la meva mare, el meu germà i el Mos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé. Has aconseguit aglutinar a tota la família. Felicitats i a veure si tenim sort amb el Barça i també marca GOLS.

      Elimina
  20. hem començat a llegir el 23 d`abril a les 18:00.
    hem acabat a les 18:30.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé. Fer la lectura amb companyia és més divertida i alegre.

      Elimina
  21. ja he acabat. he llegit 15 minuts

    ResponElimina
  22. Hola sóc el Ramon, ahir em va ser impossible de llegir i per aixo ho he fet avui.
    He començat a llegir a les 7:15 i he acabat a les 7:25. He llegit sol i amb veu alta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Ramon. Més val fer-ho tard que mai. Com a tu t'agrada llegir molt continua així i seràs un gran lector.

      Elimina
  23. Hola,sóc el Víctor Capdevila he començat a llegir a les 19:40 i he acabat a les 19:50.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Victor. La lectura és un plaer que ens ajuda a aprendre coses. Procura llegir tots els dies una mica.

      Elimina
  24. soc la goya he comensat a les 20 : 00 i he acabat a les 20:10

    ResponElimina
    Respostes
    1. Després de tot el dia s'ha d'agrair l'esforç que has fet. felicitats i recorda que la lectura és molt important.

      Elimina
  25. Jo Esmeralda començaré a llegir a les 20:00

    ResponElimina
  26. Jo Esmeralda he acabat de llegir a les 20:12 i m'han acompanyat 0 persones.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Al final has pogut escriure, es veu que això ja ho domines. Veig que has fet la lectura abans de sopar i això s'ha de valorar, perquè desprès de tot el dia aixó val molt.

      Elimina
  27. soc l'Àxel i vaig a començar a llegir a les 18:39

    ResponElimina
  28. jo axel e acabat de llegir a les 18:50

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Axel. Recorda que granet a granet és va fent una platja de sorra. Llegint una mica cada dia et faras una persona molt sàbia.

      Elimina
  29. manel comenso a gergia vui tanbe a las 19:35

    ResponElimina
    Respostes
    1. Felicitats per repetir. T'he de felicitar perquè l'objectiu no és llegir un dia, sino llegir una mica cada dia. De nou felicitats i a veure si repeteixes.

      Elimina
  30. HOLA SOC EL JORDI COMENZO A LLEGIR A LES 19:40 VAIG A LLEGI EL LLIBRE DE SANT JORDI I LA LLEGENDA FE FUTBOL

    ResponElimina
  31. Molt bé Jordi. Un cavaller com tu ha de complir. A veure si acabes de llegir aviat aquest llibre (Sant Jordi i la llegenda del futbol) i en comences un altre.

    ResponElimina